FAQ
Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania i udzielane odpowiedzi
Czy sprzedawane przez Was buty są oryginalne ?
Wszystkie produkty w naszym sklepie są w 100% oryginalne i autentyczne. Posiadamy ponad 4 lata doświadczenia w branży sprzedaży limitowanych butów, a nasza firma jest legalnie zarejestrowanym podmiotem gospodarczym w Polsce. Setki zadowolonych klientów oraz pozytywne opinie świadczą o naszym indywidualnym podejściu do każdego zamówienia.
Jak długo zajmie dostawa mojego zamówienia ?
Dokładamy wszelkich starań, aby realizacja każdego zamówienia przebiegała jak najszybciej. Staramy się, aby przesyłki docierały do klientów w 3-5 dni roboczych. Ze względu na limitowany charakter oferowanych produktów, czas ten może się ulec wydłużeniu do maksymalnie 14 dni roboczych.
Ile mam czasu na zwrot lub wymianę ?
Zwrot lub wymianę zakupionych produktów można dokonać do 14 dni od otrzymania swojego zamówienia. Zwrot, jak i wymiana towaru w tym czasie jest całkowicie darmowa.
Jakie są opcje dostawy ?
Oferujemy dostawę Kurierem DPD oraz paczkomatami Inpost.
Jakie są opcje płatności w Waszym sklepie ?
Oferujemy możliwość płatności Kartami Visa, Mastercard; PayPo, płatność poprzez bramkę Tpay (Blik, przelew bankowy, Twisto itp.)
Czy sprzedawane przez Was buty są unisex ?
Każdy sprzedawany przez nas model jest w uniwersalnej rozmiarówce, przez co może je nosić każdy.
Czemu ceny różnią się w zależności od rozmiaru danego modelu ?
Niestety w branży limitowanych butów takie różnice wynikają z wielu czynników, takich jak popyt na dany rozmiar lub nawet od ilości wyprodukowanych sztuk danego rozmiaru i jego dostępności na rynku.
Jaki jest koszt dostawy zamówienia ?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest całkowicie darmowy dla zamówień o wartości od 499 zł.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar ?
Sprawdź przygotowane przez nas tabele rozmiarów dla każdego modelu lub skontaktuj się z nami, z chęcią doradzimy Ci przy wyborze odpowiedniego rozmiaru Twoich sneakersów.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę ?
Oczywiście, jeśli jesteście Państwo zainteresowani wysyłką poza granice naszego kraju prosimy o kontakt mailowy. Postaramy się by oferowane przez nas produkty dotarły do najbardziej oddalonych zakątków świata.
Jak można się z Wami skontaktować ?
Zachęcamy do pisania do nas na mail kontakt@kicksite.pl oraz używania czatów na naszej stronie i social mediach.
Nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania.
Sprawdź zakładkę formularz kontaktowy lub bezpośrednio napisz do nas mail.